سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید فویل آلومینیوم

همراه اول سامانه جدیدی برای خدمات اینترنتی ارائه کرد

    نظر

 کاربران سیم کارت های همراه اول برای راحتی خود در استفاده از تمامی محصولات و خدمات این اپراتور می توانند از سامانه جدیدی تحت عنوان سامانه دستوری #100* استفاده کنند.

در ایران نیز چند سالی می‌شود که استفاده از تکنولوژی‌هایی همچون کدهای USSD برای نقل و انتقالات مالی، پیگیری حساب، خرید شارژ ، پرداخت قبوض و … در جهت انجام سر وقت، سریع و امن کارها رایج گردیده است، و از آنجایی که یکی از دغدغههای امروز اکثرا افراد انجام سریع و آسان کارها است اپراتورها همواره به دنبال ارائه راه‌های جدیدی برای راحتی کاربران خود می‌باشند.

پیش از این هر یک از طرح‌ها و بسته‌های سیمکارت های همراه اول یک کد منحصربفرد داشته‌اند و از آنجایی که به خاطر سپردن این کدها و یادآوری آن کمی مشکل است، این اپراتور تصمیم گرفت با یکپارچه کردن کدهای ussd خود قدم بزرگی را در این راه بردارد.

در این سامانه کاربرانی که خرید سیم کارت همراه اول را  داشته اند می‌توانند بر حساب خود تسلط داشته و حسابشان را مدیریت کنند. برای مثال با شماره گیری#1*100* وارد حساب شوند، سپس بسته‌های یکماهه را با #2*100* ببینند و با شماره گیری #4*100* به بسته‌های بلندمدت دسترسی پیدا کنند.

از آنجایی که ممکن است بسیاری  از مشترکین هنوز از این تغییر کدهای دستوری و یکپارچه شدن آن خبر نداشته باشند،  کاربران در صورت شماره‌گیری کد سابق عملا به روی صفحه #100* هدایت می‌شوند، سپس با ظاهر شدن صفحه #100*آلارمی بر صفحه مشترکان ظاهر می‌شود. در این آلارم به مشترکین اطلاع داده می‌شود که زین پس برای خرید بسته‌های جدید باید با این سامانه در تعامل باشند.